نمای اسپایدر


دیتایل شیشه اسپایدر

نقشه ها یا دیتایل های شیشه های نمای اسپایدر براساس نو زیر سازی و سیستم سازه نگهدارنده نما محاسبه می شود. دیتایل های نمای اسپایدر کابلی یکی از پیچیده ترین نوع نماهای اسپایدری است. دیتایل نمای اسپایدر خرپا با شاسی استیل یا آهنی بسیار ساده و کاربردی است. در ادامه با تو جه به هر سیستم دیتایل شیشه نمای اسپایدری آورده می شود.

نمای اسپایدر سیستم کابلی cable truss system

نمای اسپایدر کابلی در عین انعطاف پذیری عالی از استحکام بالایی نیز یرخوردار است و ویژگی های مذکور امکان نصب ورقه های شیشه ای بسیار بلند را آسان می سازد کابل ها طوری طراحی شده اند که به لحاظ زیبایی شناسی کمترین اشکال را وارد می سازند.

نمای اسپایدرنمای اسپایدر کابلی

نمای اسپایدر سیستم فین گلس point support glass finwalls

نمای شیشه ای سیستم فین گلس از ورق های شیشه ای که بر روی زمین تکیه و نصب می شوند یا اینکه معلق نصب می شوند و بهر گیری از بست های شیشه ای (fin) که ساخت ترکیبی دارند نمایی زیبا و تمیز را ارائه می دهند (fin) مذکور قابلیت نصب افقی و عمودی دارند سر (Austfix) فشار ناشی از خم شدن در گوشه های پنل شیشه ای را کاهش می دهد که این امر در نهایت به افزایش عمر پنل و به دنبال آن افزاش عمر نمای اسپایدر شیشه ای ساختمان می انجامد.

نمای شیشه ای اسپایدرنمای شیشه ای اسپایدر فین گلس

نمای اسپایدر سیستم خرپا نمای اسپایدر استیل metal frame facade

شیشه های اسپایدری به طور مستقیم به قاب های فلزی وصل شده اند. قاب ها ممکن است عمودی و یا افقی باشند و ساختار سقف را بپوشانند و یا نپوشانند و به هر صورت آنقدر استحکام دارند تا بتوانند وزن شیشه ها را به خوبی تحمل کنند. این سیستم یکی از ارزان ترین نماهای اسپایدر است و طراحی آن از سایر نماهای اسپایدری آسان تر است.

نمای اسپایدر شیشه اینمای اسپایدر استیل


برچسب ها: نمای اسپایدر ,
[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 12 خرداد 1397 ] [ 2:33 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر