نرده استیل نرده شیشه ای حفاظ استیل

نرده شیشه ای پله


نرده شیشه ای پله معمولا برای ساختمان های اجرا می شود که به دنبال فضایی مدرن و شیک هستند و به نور دهی بالا در محیط راه پله اهمیت می دهند. ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای پله بین 90 سانتیمتر تا 100 سانتیمتر است. این نوع نرده دارای سیستم های متنوع ای است که با توجه به نیاز طراح و معمار ساختمان و کاربری آن قابل اجرا است. در راه پله هایی که تردد افراد کمتر است می توان از شیشه های سکریت ساده استفاده کرد اما ضخامت این مدل نرده شیشه ای نباید از 12 میلمیتر بیشتر باشد. اگر برای اجرای نرده شیشه به دید تام از شیشه نیاز باشد بدون هیچ پایه عمودی فلزی باید از سیستم دفنی یا یو چنل استفاده نمود. اجرای نرده شیشه ای پله به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد زیرا درضورت اندازه برداری اشتباه دیگر اماکن جبران وجود نداشته و جام های شیشه ای به صورت اشتباه ساخته می شوند.

[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:41 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

نرده بالکن شیشه ای


نرده شیشه ای به دلیل شفافیت در برابر نور و استقامت بالا در مقابل فشار می تواند به عنوان نرده بالکن استفاده شود. نرده شیشه ای بالکن با شیشه سکریت و لمینت شده در ضخامت های 8 تا 16 میلیمتر قابل اجرا است.حفاظ شیشه ای بالکن با چند سیستم مختلف مهار شیشه اجرا می شود مانند نرده شیشه ای طرح الکانس و نرده شیشه ای اسپایدر و نرده با پایه همراه با بست شیشه گیر.حفاظ شیشه ای تراس آکات با استفاده از بهترین مواد و قطعات تولید و اجرا می شود.


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:40 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

نرده شیشه ای و استیل


نرده شیشه ای و استیل: این مدل نرده شیشه ای ساده ترین و درعین حال رایج ترین مدل نرده شیشه ای است که از ترکیب پایه های استیل و آلومینیومی در مقاطع گرد و چهارگوش که نقش ستون و مهارکننده وزن جام شیشه ای را دارند به همراه یراق آلات بست شیشه گیر و جام های شیشه ای در ضخامت های 8 میلیمتر 10 میلیمتر و 12 میلیمتر ساخته می شود. قیمت نرده شیشه ای با پایه از سایر مدل های نرده شیشه ای ارزان تر بوده و حداکثر ضخامت شیشه آن 12 میلیمتر می باشد این محدودیت در ضخامت شیشه به دلیل بست های شیشه گیری هست که کار اتصال شیشه به پایه های استیل و آلومینیومی را بر عهده دارند.


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:40 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

نرده شیشه خور


نرده های شیشه ای آکات به دو مدل نرده شیشه خور تمام شیشه ای و نرده شیشه ای ترکیبی عرضه می گردد.مدل های نرده های شیشه ای عبارنتد از روکار یا نرده شیشه خور اکسپوز , نرده شیشه ای دفنی , نرده شیشه ای اسپیگت یا خود ایستا , نرده شیشه ای فیکس پوینت.نرده های تمام شیشه ای از یک لایه پی وی بی با ضخامت های 1/5 میلیمتر و 0/76 میلیمتر با دو عدد جام شیشه ای سکریت لمینت شده در ضخامت های 5 تا 10 میلمتر ساخته و اجرا می شود. نرده های تمام شیشه به دلیل استحکام بالا و زیبایی ظاهری کاربرد فراوانی در ساختمان های پر تردد مانند هتل ها و ساختمان های اداری و تجاری دارند. نرده شیشه ای ترکیبی به دلیل استفاده ار شیشه سکریت شده از قیمت کمتری نسبت به نرده شیشه ای تمام شیشه ای برخوردار هستند و مناسب ساختمان های کم تردد می باشند.

[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:39 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

نرده های شیشه ای


نرده شیشه ای که در بالکن ها اجرا می شود استانداردی دارد که باید رعایت شود.اول باید ارتفاع نرده شیشه ای معین شود که مغمولا بین 110 سانتیمتر تا 150 سانتیمتر است دوم نوع شیشه ای است که در نرده شیشه ای بالکن استفاده می شود به دلیل خطر سقوط و شکستن شیشه در طبقات بالایی ساختمان بهتر است از شیشه های سکریت و لمینت در ساخت نرده بالکن استفاده شود تا خسارات کمتری به بار بیاورد سوم ضخامت شیشه ها در این نوع نرده شیشه ای بین 8 میلیمتر تا 16 میلیمتر است هر چه ارتفاع شیشه ها بیشتر باشد باید ضخامت شیشه ها نیز افزایش یابد تا استخکام بالاتری داشته باشد. چهارم سیستمی که در اجرای این نوع نرده شیشه ای استفاده می شود معمولا برای جلو بیشتر از نرده شیشه ای تمام شیشه ای در بالکن ها استفاده می کنند این نرده تمام شیشه ای به سه مدل اسپیگت,فیکس پوینت و یوچنل است.


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:39 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

نرده تمام شیشه ای


نرده تمام شیشه ای از شیشه های سکریت و لمینت شده درجه یک و شیشه های رنگی مات و براق مناسب برای استخر ها و جان پناه ها و راه پله ها .ضخامت نرده های تمام شیشه ای بین 10 میلیمتر تا 16 میلیمتر می باشد این مدل نرده شیشه ای به صورت اسپایداری و دفنی و با پایه های نگهدارنده عمودی سوزنی شکل اجرا می شوند. کیفیت قطعات استیل و آلومینیومی به کار رفته در مهار جام های شیشه ای بسیار بالا بوده به اندازه ای که خود جام شیشه ای را می توان به عنوان هندریل استفاده نمود.


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:38 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

درب لوکس استیل


درب لوکس استیل

درب های لوکس استیل در واقع درب های سفارشی هستند که طرحی منحصر به فرد دارند که تنها یک بار برای یک مشتری ساخته می شوند. استیل به کار رفته در این نوع درب ها از بهترین نوع استیل یعنی 316 می باشد که با ضخمات حداقل 1 میلیمتر استفاده می شود. درب استیل لوکس از ترکیب شیشه های طرح دار و چوب های باکیفیت و ورق های استیل اختصاصب با طرح هایی زیبا همراه با یراق آلات و دستگیر و قفل بسیار باکیفیت ساخته می شود. قیمت درب استیل لوکس براساس طرح درب و ابعاد درب سفارش داده شده قابل محاسبه است و قیمت مشخص و عرفی مانند سایر درب ها ندارد.


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:37 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

درب های استیل


درب های استیل

درب های استیل با استفاده از پروفیل استیل و لوله استیل و میلگرد آهنی و یراق آلات استیل از نوع S30400 که زنگ نزن می باشد ساخته می شوند. درب های استیل حفاظ امنیتی دارای طراحی منحصر به فرد بوده که علاوه بر استحکام از نظر ظاهری نیز جلوه زیبای به محیط می دهد. این مدل درب های استیل در انواع کاربردهای درب استیل ورودی ساختمان, درب استیل پارکینیگ, درب استیل ویلایی و تعدادی دیگر تولید می شود.


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:36 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

درب استیل طلایی


درب استیل طلایی

در ساخت درب استیل طلایی آن چنان که از نامش پیداست از وزق استیل طلایی 316 استفاده می شود . شاسی کشی درب استیل طلایی معمولا از پروفیل آهنی و یا استیل استفاده می شود. بهترین گزینه برای این مدل درب استبل استفاده از پروفیل استیل طلایی است. قیمت این مدل درب معمولا گران تر از درب استیل کرومی یا همان استیل ساده می باشد. نکته منفی در ساخت این مدل درب استیل رنگ متفاوت زوایه جوشکاری شده می باشد که به رنگ کرومی یا همان استیل ساده بود و در تضادی آشکار با رنگ ورق استیل طلای به کار رفته در کاور درب است.


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:36 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]

نرده استیل برای بالکن


نرده استیل برای بالکن

نرده استیل بالکن یک نرده دکوراتیو امنیتی زیبا از جنس استیل نگیر زنگ نزن است که تا ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر از نمای بالکن ها را می پوشاند. این نرده خیلی مقاوم و مطمئن است و می تواند مانعی برای جلوگیر از سقوط و افتادن افراد سالمند و کودکان خردسال به پایین ساختمان ها باشد. نرده بالکن علاو بر مدل دکوراتیو نوع ضد سرقت و امنیتی نیز دارد که تمام نمای بالکن ها را پوشش داده و از استیل مقاوم شده ساخته می شود. هر چه تعداد گارد های استیل در این مدل نرده بیشتر باشد امنیت آن نیز بیشتر خواهد شد در نتیجه برای ساخت نرده استیل بالکن یک استاندارد مشخص تعریف شده است که عبارت است از فاصله گارد های استیل بین ۱۰ تا ۱۱ سانتیمتر است و فاصله پایه های عمودی استیل در بالکن بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر و نحوه اتصال اجزای حفاظ با روش جوش ارگون می باشد. حفاظ بالکن در دو مقاطع چهار گوش و گرد با اجزای تقویت شده اجرا می شود که این اجزا عبارت است از حفاظ استیل بالکن گارد عمودی باا لوله استیل قطر ۲۵ میلمیتر و حفاظ بالکنی عمودی با لوله استیل قطر ۳۸ میلیمتر که با دو نوع کیفیت ساخته می شود. اولی حفاظ استیل ۳۰۴ و دومی حفاظ استیل ۲۰۱ است هر چه رقم آلیاژ استیل بالا تر باشد کیفیت استیل نیز بیشتر است. قیمت نرده استیل بالکن بر اساس طرح نرده و طول سقارش کار محاسبه شده که بر این اساس قیمتهر متر نرده استیل بالکن بین ۱۰۰۰۰۰تومان تا ۳۰۰۰۰۰تومان است. گروه آکات استیل اولین و بزرگترین تولید کننده نرده استیل بالکن در ایران است که با اجرای بیش از ۳۲۰۰۰ سفارش توانسته رضایت خاطر مشتریان محترم را فراهم آورد.



[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 آبان 1397 ] [ 18:35 ] [ وبلاگ محصولات مرتبط با نرده و حفاظ ساختمانی ]